“Sense mòbil!” al Teatre de Capdepera

Dia 9 i 10 de maig a les 19h el teatre de Capdepera s’omplí de gom a gom per assistir a la representació de l’obra «Sense mòbil» per part de l’alumnat del taller de teatre del Centre Jove. L’alumnat va mostrar les seves noves dots actorals en una representació dirigida per Arnau Serra.

Primerament, s’ha d’indicar la tasca educativa que duu a terme Arnau amb les seves representacions teatrals pensades per al públic juvenil i representades també per al·lots que volen demostrar les seves qualitats com a intèrprets. La gent es va distreure d’allò més, sobretot quan alguns dels components del taller es passejaven per entre el públic, fet que sorprengué tothom. L’obra va anar d’allò més bé. La protagonista és de colònies amb un grup d’amics; l’acampada té un objectiu singular: estar sense mòbil durant l’estada. Però ella es perd i l’entramat comença amb la seva recerca. Un joc els indueix a seguir una sèrie de misterioses pistes que els fan creure que són observats. A partir d’aquí, la por, les bromes i la imaginació els conduirà a un divertit caos fins el descobriment de la realitat.      

Com hem dit l’obra escrita i dirigida per Arnau Serra i interpretada pels alumnes del taller de teatre del Centre Jove (grup d’ESO) format per Sam L. Amborn, Josep Àlvarez, Neus Vázquez, Clàudia Moll, Eva Mª Atocha, Laura Lores, Carme Garau, Carme Morey, Daniela Forjan, Mara Trinidad, Andrea Vega, Martí Andreu, Victòria Macarro, Emma Pascual, Carla Blanes, Carla Vega, Nil Carrillo i  Rachel Tabares.

Seguidament, cal destacar el paper d’en Daniel Navarro Heredia com a col·laborador en el paper de monitor. També és important recalcar que pujar a l’escenari una gran quantitat d’actrius i actors joves no és fàcil. L’escenografia estava formada per arbres que representaven un bosc.

Finalment, s’ha de donar l’enhorabona a tots els components del taller del centre Jove per la tasca duita a terme en una postra que engegà l’obra «d’un checking gens normal» i continuarà també durant el més de juny. Enhorabona i endavant les atxes!