
El poliesportiu Germans Escales de Palma va ser el punt d’atenció del futur del judo balear. La fase final autonòmica de les categories benjamí (9 i 10 anys) i l’aleví (11 i 12 anys) va aplegar uns 150 participants vinguts de totes les Illes Balears. Sens dubte una de les cites més importants de judo balear.
El Renshinkan, va estar representat per 21 joves esportistes, tots a l’alçada de la competició, aconseguint 3 medalles d’or, 6 de plata, 9 de bronze i 3 cinquens llocs aconseguint una excel·lent plaça de la taula classificatòria.
Enhorabona a tots i totes !