
Avui he dirigit un escrit a l’Ajuntament (Medi Ambient) perquè impulsin l’abalisament de n’Aladern.
N’Aladern és una platgeta emblemàtica i familiar. És incomprensible que avui en dia mantengui punts d’amarrament de barques a escassos 50 metres de l’arena de la platja i molt menys de les roques (diria que uns 10 metres com a molt).
Crec que els banyistes i usuaris han d’estar segures.
A banda d’això circulen artefactes marins de tota mena. Cal destacar motos d’aigua a velocitats impressionants.
Font de Sa Cala està abalisada, per què n’Aladern no? Així tenim entorns segurs per a les persones grans i petites.
Miquel Puig Lladó