Carta a Cap Vermell: És necessari abalisar n’Aladern

Avui he dirigit un escrit a l’Ajuntament (Medi Ambient) perquè impulsin l’abalisament de n’Aladern. 

N’Aladern és una platgeta emblemàtica i familiar. És incomprensible que avui en dia mantengui punts d’amarrament de barques a escassos 50 metres de l’arena de la platja i molt menys de les roques (diria que uns 10 metres com a molt).

Crec que els banyistes i usuaris han d’estar segures.

A banda d’això circulen artefactes marins de tota mena. Cal destacar motos d’aigua a velocitats impressionants.

Font de Sa Cala està abalisada, per què n’Aladern no? Així tenim entorns segurs per a les persones grans i petites.

Miquel Puig Lladó