
Dia 1r de maig el PSOE de Capdepera celebra el primer de maig amb una paella al parc de sa Gravera, que reuneix a militants i simpatitzants del municipi i de la comarca. Aquesta jornada festiva i reivindicativa, comptà amb una molt bona assistència. Al voltant dels 200 comensals gaudiren d’una excel·lent paella cuinada allà mateix.

L’acte comptà amb la presència d’Amanda Fernández, secretària general dels i les socialistes de Mallorca, que aprofità l’estada per xerrar amb els assistents i alhora “reivindicar la lluita obrera i un habitatge digne per a tothom”.

Com cada any un grup de militants oferiren una ofrena floral al cementiri de Capdepera en homenatge a les víctimes del franquisme, acte que no s’ha deixat de fer cap primer de maig.





