Celebració del 1r de maig 2026 dels socialistes de Capdepera

Dia 1r de maig el PSOE de Capdepera celebra el primer de maig amb una paella al parc de sa Gravera, que reuneix a militants i simpatitzants del municipi i de la comarca. Aquesta jornada festiva i reivindicativa, comptà amb una molt bona assistència. Al voltant dels 200 comensals gaudiren d’una excel·lent paella cuinada allà mateix.

L’acte comptà amb la presència d’Amanda Fernández, secretària general dels i les socialistes de Mallorca, que aprofità l’estada per xerrar amb els assistents i alhora “reivindicar la lluita obrera i un habitatge digne per a tothom”.

Com cada any un grup de militants oferiren una ofrena floral al cementiri de Capdepera en homenatge a les víctimes del franquisme, acte que no s’ha deixat de fer cap primer de maig.