Benvinguts siau, estimats tots quan sou!
Amb molta satisfacció i orgull, l’Associació de Veterans de l’Escolar ens ha fet arribar les puntuacions finals corresponents a cada partit de la temporada 2025/26. Després d’un curs ple d’esforç, compromís i emocions, aquests són els jugadors guardonats:
Premi a la Regularitat
1r. Alexis Lionel Lima.
2n.- Xavi Morales Ferrer.
3r.- Javier Garcia Manrique
Premi a l’Esportivitat
Daniel Sureda Rodríguez
Premi al Màxim Golejador
Miguel Ángel Ruedas Negre
Enhorabona de tot cor als premiats… i també a tots els jugadors que han defensat amb valentia i punt d’honor els colors de l’Escolar durant aquesta gran temporada que acaba de finalitzar. Per damunt de qualsevol guardó, el més important és l’esforç, la constància i el sentiment de pertinença que cadascun de vosaltres aporta al club. Sense aquest esperit col·lectiu, res de tot això no seria possible.
El lliurament dels premis tindrà lloc el pròxim 7 de juny, durant el tradicional dinar de companyonia organitzat per la directiva de l’Escolar, una jornada pensada per compartir records, rialles, orgull i sentiment de club.
Cal recordar també que aquests guardons són patrocinats per l’Associació de Veterans de l’Escolar, una entitat brillant que continua treballant per mantenir viu l’esperit passat, present i futur del club. Una Associació que pretén, amb aquests reconeixements, incentivar, motivar i reconèixer la dedicació de tots els jugadors del primer equip.
Vull aprofitar l’ocasió per fer una petita crida a tots aquells que, en algun moment, heu format part de la família de l’Escolar —ja sigui com a jugadors de qualsevol categoria, tècnics, directius o col·laboradors—: us animo a fer-vos socis de l’Associació de Veterans. Seria fantàstic poder arribar ben aviat —com a mínim— als 300 abonats i continuar fent créixer el sentiment verd-i-blanc que tant ens uneix i congratula.
Visca l’Escolar victoriós! Sempre!
Biel Torres





