CE ESCOLAR. Temporada 2025-2026/ Jornada 34. Això s’ha acabat! Gran temporada

Escolar 6 – Constància B 1

Benvinguts siau, estimats tots quan sou!

Com diem en bon mallorquí: Això s’ha acabat!

Gran temporada del nostre primer equip; enhorabona!

Ho he dit moltes de vegades i ho torno a repetir: abans de començar, jo —i suposo que més d’un— haguera signat quedar en quarta posició.

Vist el que hem vist i patit tot el que hem patit, a hores d’ara, aquesta quarta posició ens ha deixat un sabor d’aquells… —per dir alguna cosa amable—agredolç. És veritat, tal volta ens mereixíem més —amb total seguretat—, com a mínim jugar el play-off d’ascens, però el futbol té això: poques vegades premia els encerts, però mai perdona els errors.

Com cada acabament de temporada s’obrin les incògnites i perspectives normals. De moment jo no sé si el cos tècnic continuarà al capdavant de l’equip. Si hi haurà reforços de jugadors o si hi haurà qualque baixa. Si haguéssim aconseguit l’ascens, ja us dic jo, que aquestes incògnites ja estarien del tot aclarides.

El Partit:

L’Escolar ha sortit al camp amb una samarreta blanca donant ànims als companys lesionats, Lliteres i Dídac. Una afectuosa mostra d’amistat i solidaritat que deixa pales la unió, compromís i companyonia que hi ha entre tots els integrants d’aquest grup de joves jugadors.

Matx jugat fora pressions ni pretensions; no ens jugàvem res. Malgrat això, he pogut endevinar una certa psicosi per aconseguir el màxim nombre de gols possibles —tal volta hi ha qualque equació o carambola que  m’hagi passat per malla—. Desconec la raó d’aquesta sensació, però l’espectacle i els aficionats —els pocs que hi érem— agraïm de veritat aquesta curolla.

Ha sigut un bon partit amb una excel·lent predisposició per part dels jugadors, bones jugades i nombroses ocasions de gols. A més de l’esplèndid resultat cal subratllar —més important del que sembla— el debut de dos jugadors de l’equip cadet: Gueye Diop i Pablo Alonso López. Al·lots, que aquesta sols sigui la primera de moltes; enhorabona.

L’alineació:

  • Alexis (2), sota els pals.
  • Juampi (2), Campos (2), Lucas (2) i Garcia (2) en defensa.
  • Sard (2) i Salazar (2) de pivots.
  • Juanlu (2), Morales (3) i Sansó (3) al centre del camp.
  • Mario (3) a la punta de l’atac.

Canvis:

Minut 58’: surten Campos, Salazar i Juanlu, entren Torres (1), Sureda (1) i Martin (1).

Minut 63’: surten Sard i Alexis, entren Javi Maya (1) i Roy (3).

Minut 76’: surten Lucas i Garcia, entrem Pablo (1) i Gueye (1).

Targetes: Javi Maya i Mario (grogues).

Gols:

1-0 Minut 16’: Sansó.

2-0 Minut 34’: Sansó.

3-0 Minut 40’: Sard.

4-0 Minut52’: Morales.

5-0 Minut 55’: Morales.

6-0 Minut 79’: Javi Maya

 

Com cada final de temporada he d’acomiadar-me de tota la parròquia de lectors i lectores d’aquest espai. Demanar disculpes si en qualque comentari o paraula he ofès a qualcú; de veritat no ha sigut la meva intenció fer-ho. Arreplec els estris d’escriure dois i me’n vaig amb la música a una altra banda. Ens llegim!

 

A aquesta classificació falta anotar-hi el partit Joventut Bunyola- Campos B;  partir en que el Campos no va comparèixer i, per tant, s’està pendent de què la Federació doni per guanyat el partit al Joventut Bunyola, amb la qual cosa hauria guanyat el campionat del GRUP A de la Primera Regional amb 78 punts. És de suposar que Artà i At Sencelles juguin la lligueta d’ascens i veurem si hi ha qualque reestructuració de categories a la temporada que ve.

Bon estiu a tothom!

Visca l’Escolar victoriós, Sempre!

 

Biel Torres